- SNELLE LEVERING
- Groot assortiment
- Uitstekende service
Veel gestelde vragen
HOE CONTACTEER IK DE 3 STER KLANTENDIENST?
Op werkdagen, tussen 08:30 en 17:00, is er iemand aanwezig om vragen over producten en diensten te beantwoorden.
Wij verzoeken u om gebruik te maken van het contact-formulier of ons email-adres.
De 3-Ster bereikbaar op tel: +31 (0)70-327 7255.
ATTENTIE : Dit is het telefoonnummer van het magazijn en is doordeweeks bereikbaar tussen 09:00 en 16:00.
Wij verzoeken u om gebruik te maken van het contact-formulier of het email-adres.
WANNEER IS DE KLANTENDIENST BEREIKBAAR?
Op werkdagen, tussen 08:30 en 17:00, is er iemand van het front-office aanwezig om vragen over producten en diensten te beantwoorden.
Voor vragen met betrekking tot de administratie of afwerking van uw verzending verzoeken wij u om gebruik te maken van het contact-formulier of ons email-adres.
Wij nemen contact met u op.
WAT ZIJN DE LEVERINGSMOGELIJKHEDEN?
Nederland : Wij maken binnen Nederland gebruik van koeriersdiensten om uw pakket al binnen twee werkdagen op uw adres van keuze te bezorgen.
ATTENTIE : De bestelling wordt pas verzonden na ontvangst van betaling.
KAN IK MIJN LEVERINGSWIJZE NOG AANPASSEN NA HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING?
Van zodra je bestelling is geplaatst, kan je geen aanpassingen meer doorvoeren aan de leveringswijze. Ook de klantendienst kan hier geen wijzigingen meer in aanbrengen. Eventueel kan de klantendienst jouw volledige bestelling annuleren afhankelijk van de status ervan. Indien je dit wenst, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantendienst via het contactformulier of telefonisch via het nummer +31 (0)70-327 7255
IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?
Onze pakketten worden manueel verwerkt en verpakt. Hierdoor kan het helaas gebeuren dat we een fout maken bij het sorteren van de producten. We zetten dit dan ook graag recht mocht dit uitzonderlijk toch voorvallen.
Breng onze klantendienst meteen op de hoogte via het contactformulier en laat ons weten wat u incorrect ontvangen heeft. We zullen meteen nagaan wat er is fout gelopen tijdens de verwerking en het nodige doen om u de juiste producten te bezorgen. Onze medewerkers staan klaar om u een gepaste oplossing te bieden.
IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?
Indien u een beschadigd product heeft ontvangen, neem dan meteen contact op met onze klantendienst via het contactformulier. We zullen u vragen om het artikel retour te zenden. De retourkosten worden uiteraard terugbetaald (volgens standaard posttarief). Noteer dus zeker uw IBAN rekeningnummer en BIC code op het retourformulier.
Zodra wij uw pakket hier toekrijgen, sturen wij een nieuw product op of gaan we over tot terugbetaling indien er geen voorraad meer beschikbaar is.
HOE KAN IK MIJN BESTELLING ONLINE BETALEN?
U krijgt van ons een factuur gestuurd nadat u uw bestelling heeft bevestigd. De 3 Ster zal na bevestiging van uw bestelling contact met u opnemen, betreft de betaling.
IK BEN EEN NIEUWE KLANT EN HEB NOG GEEN ACCOUNT BIJ DE3STER. HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?
KAN IK VIA MIJN SMARTPHONE OF TABLET EEN BESTELLING PLAATSEN?
De webshop wordt ondersteund voor zowel laptops en computers, als smartphones en tablets. U kunt dus gerust op uw toestel van keuze een bestelling plaatsen.
Werkt er iets niet naar behoren / zoals u gewend bent op de pc? Laat het ons weten via het contactformulier.
KAN IK MIJN BESTELLING NOG ANNULEREN NA DE BEVESTIGING?
ZIJN ALLE PRODUCTEN IN DE WEBSHOP VOORRADIG?
De webshop wordt met regelmaat up-to-date gehouden. Indien een product (nog) niet op voorraad is, zal dit vrijwel direct aangepast worden.
Echter, kan er (in drukkere perioden) een miniem verschil tussen de reële voorraad en de getoonde weergave in de webshop voorkomen.
Ik ben particulier. Krijg ik toegang tot de webshop?
Nee, als groothandel voeren wij geen leveringen aan particulieren uit.
Met enige regelmaat ontvangen wij wel dergelijke aanvragen. Wij verwijzen hiervoor altijd naar een winkel of drogisterij bij u in de buurt. Bij uiterste noodzaak kunt u een afspraak met een van deze shops maken en sturen wij uw product bij de volgende levering mee.
Nieuwste producten
OVER ONS
Welkom bij Handelsonderneming De Drie Ster. Een toonaangevende groothandel in cosmetica- en haarmodeartikelen. Internationaal bekend onder ons merk SterStyle ©, leveren wij onze artikelen aan winkeliers, groothandelaren en grootwinkelbedrijven. Voor Nederlandse klanten bieden wij nu ook een webshopgedeelte aan.
U kunt zich direct aanmelden via de site of ons telefonisch bereiken. Wij hebben ten allen tijden basis haarmode-accessoires voor u ter beschikking.Tevens omvat het assortiment een breed scala aan (haar)accessoires, verzorgingsartikelen, staalwaren, scheerartikelen en spiegels.
Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Met enige regelmaat brengen wij nieuwe producten op de markt. Kijk gerust eens in de webshop (prijzen alleen zichtbaar voor bestaande klanten). Bent u geïnteresseerd? Wij nodigen u uit om vrijblijvend (mail) contact met ons op te nemen.U vindt onze artikelen ook bij uw lokale kapper of drogisterij.
Bekijk voor meer informatie onze veelgestelde vragen pagina.
Bedrijfs
gegevens
Handelsonderneming “de Drie Ster”
Stoomweg 17
2631 RR Nootdorp
Nederland
Telefoon: +31 (0)70-327 7255
E-mail: info@de3ster.nl
Bereikbaar tijdens werkdagen
tussen 08:30 en 17:00 uur