Search

Mijn Account

Veel gestelde vragen

Op werkdagen, tussen 08:30 en 17:00, is er iemand aanwezig om vragen over producten en diensten te beantwoorden.

Wij verzoeken u om gebruik te maken van het contact-formulier of ons email-adres.

De 3-Ster bereikbaar op tel: +31 (0)70-327 7255.

ATTENTIE : Dit is het telefoonnummer van het magazijn en is doordeweeks bereikbaar tussen 09:00 en 16:00.

Wij verzoeken u om gebruik te maken van het contact-formulier of het email-adres.

Op werkdagen, tussen 08:30 en 17:00, is er iemand van het front-office aanwezig om vragen over producten en diensten te beantwoorden.

Voor vragen met betrekking tot de administratie of afwerking van uw verzending verzoeken wij u om gebruik te maken van het contact-formulier of ons email-adres.

Wij nemen contact met u op.

Nederland : Wij maken binnen Nederland gebruik van koeriersdiensten om uw pakket al binnen twee werkdagen op uw adres van keuze te bezorgen.

ATTENTIE : De bestelling wordt pas verzonden na ontvangst van betaling.

Van zodra je bestelling is geplaatst, kan je geen aanpassingen meer doorvoeren aan de leveringswijze. Ook de klantendienst kan hier geen wijzigingen meer in aanbrengen. Eventueel kan de klantendienst jouw volledige bestelling annuleren afhankelijk van de status ervan. Indien je dit wenst, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantendienst via het contactformulier of telefonisch via het nummer +31 (0)70-327 7255

Onze pakketten worden manueel verwerkt en verpakt. Hierdoor kan het helaas gebeuren dat we een fout maken bij het sorteren van de producten. We zetten dit dan ook graag recht mocht dit uitzonderlijk toch voorvallen.

Breng onze klantendienst meteen op de hoogte via het contactformulier en laat ons weten wat u incorrect ontvangen heeft. We zullen meteen nagaan wat er is fout gelopen tijdens de verwerking en het nodige doen om u de juiste producten te bezorgen. Onze medewerkers staan klaar om u een gepaste oplossing te bieden.

Indien u een beschadigd product heeft ontvangen, neem dan meteen contact op met onze klantendienst via het contactformulier. We zullen u vragen om het artikel retour te zenden. De retourkosten worden uiteraard terugbetaald (volgens standaard posttarief). Noteer dus zeker uw IBAN rekeningnummer en BIC code op het retourformulier.

Zodra wij uw pakket hier toekrijgen, sturen wij een nieuw product op of gaan we over tot terugbetaling indien er geen voorraad meer beschikbaar is.

U krijgt van ons een factuur gestuurd nadat u uw bestelling heeft bevestigd. De 3 Ster zal na bevestiging van uw bestelling contact met u opnemen, betreft de betaling.

1) Inloggen/Registreren
Voor je een bestelling plaatst, meld je jezelf eerst aan. Hiervoor klik je rechts bovenaan op ‘inloggen’. Indien je je voor het eerst aanmeldt, klik je op ‘registreer jezelf’ en vul je je persoonlijke gegevens in. Je persoonlijke gegevens kan je hier ook ten allen tijde wijzigen. Na het registreren. Moet je account worden goedgekeurd. Na goedkeuring kan je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.
 
2) Een product in je winkelmandje plaatsen
Kies een product en klik op ‘in winkelmandje’. Hierna heb je de keuze om verder te shoppen of om naar je winkelmandje te gaan en de bestelling af te ronden.
 
3) Leveringswijze kiezen
Indien al je gewenste producten in je winkelmandje zitten, ga je door naar de kassa.
Je vult je gegevens aan indien deze niet automatisch verschijnen.
Bij stap 1 vul je je facturatieadres in. Probeer deze gegevens steeds zo volledig mogelijk in te vullen. Je telefoonnummer is handig wanneer er zich een probleem voordoet bij de levering.
Bij stap 2 kies je de leveringswijze. Per land verschijnt er een overzicht van de verschillende leveringsmogelijkheden.
 
4) Betalen
Je kan niet vooraf betalen met je bank. Na bevestiging van je bestelling wordt er door de 3 ster contact met u opgenomen betreft de betaling

De webshop wordt ondersteund voor zowel laptops en computers, als smartphones en tablets. U kunt dus gerust op uw toestel van keuze een bestelling plaatsen.

Werkt er iets niet naar behoren / zoals u gewend bent op de pc? Laat het ons weten via het contactformulier.

Je bestelling kan enkel worden geannuleerd door de 3 ster klantendienst. Zelf kan je je bestelling niet annuleren. Van zodra je pakket is verzonden, is annulatie niet meer mogelijk. Wens je het pakket niet te ontvangen, dan kan je dit steeds weigeren bij levering of je kan het retourneren.

De webshop wordt met regelmaat up-to-date gehouden. Indien een product (nog) niet op voorraad is, zal dit vrijwel direct aangepast worden.

Echter, kan er (in drukkere perioden) een miniem verschil tussen de reële voorraad en de getoonde weergave in de webshop voorkomen.

Nee, als groothandel voeren wij geen leveringen aan particulieren uit.

Met enige regelmaat ontvangen wij wel dergelijke aanvragen. Wij verwijzen hiervoor altijd naar een winkel of drogisterij bij u in de buurt. Bij uiterste noodzaak kunt u een afspraak met een van deze shops maken en sturen wij uw product bij de volgende levering mee.

Nieuwste producten

OVER ONS

Welkom bij Handelsonderneming De Drie Ster. Een toonaangevende groothandel in cosmetica- en haarmodeartikelen. Internationaal bekend onder ons merk SterStyle ©, leveren wij onze artikelen aan winkeliers, groothandelaren en grootwinkelbedrijven. Voor Nederlandse klanten bieden wij nu ook een webshopgedeelte aan.

U kunt zich direct aanmelden via de site of ons telefonisch bereiken. Wij hebben ten allen tijden basis haarmode-accessoires voor u ter beschikking.Tevens omvat het assortiment een breed scala aan (haar)accessoires, verzorgingsartikelen, staalwaren, scheerartikelen en spiegels.

Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Met enige regelmaat brengen wij nieuwe producten op de markt. Kijk gerust eens in de webshop (prijzen alleen zichtbaar voor bestaande klanten). Bent u geïnteresseerd? Wij nodigen u uit om vrijblijvend (mail) contact met ons op te nemen.U vindt onze artikelen ook bij uw lokale kapper of drogisterij.

Bekijk voor meer informatie onze veelgestelde vragen pagina.

Bedrijfs
gegevens

Handelsonderneming “de Drie Ster”

Stoomweg 17
2631 RR Nootdorp
Nederland

Telefoon: +31 (0)70-327 7255
E-mail: info@de3ster.nl

Bereikbaar tijdens werkdagen
tussen 08:30 en 17:00 uur

Ontdek onze topkeuzes​

Verken onze meest populaire professionele haarverzorgingsproducten.

Ontdek onze aanbiedingen

Verken onze huidige selectie “koopjes”.