Algemeen

HOE CONTACTEER IK DE 3 STER KLANTENDIENST?

Je kan de klantendienst per mail bereiken via info@de3ster.nl of via het contactformulier. We doen ons uiterste best om jouw vragen op werkdagen binnen de 24 uur te beantwoorden. De klantendienst is ook telefonisch bereikbaar op het nummer +31 (0)70-327 7255

WANNEER IS DE KLANTENDIENST BEREIKBAAR?

Je kan ons bereiken tijdens werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur

Betaling

HOE KAN IK MIJN BESTELLING ONLINE BETALEN?

U krijgt van ons een factuur gestuurd nadat u uw bestelling heeft bevestigd. De 3 Ster zal na bevestiging van uw bestelling contact met u opnemen, betreft de betaling.

WAAR GEEF IK EEN PROMOTIECODE IN?

Promotiecodes geef je in door op je winkelmandje of bij het afrekenen te klikken. Links onderaan zie je ‘kortingscode’ staan. In het eerste veld daaronder geef je de promotiecode in en nadien klik je op ‘coupon gebruiken’. Je zal zien dat de verrekening meteen wordt toegepast in je winkelmandje.

Leveren

WAT ZIJN DE LEVERINGSMOGELIJKHEDEN?
Nederland (PostNL)
In Nederland wordt je pakket geleverd via PostNL binnen de 2 werkdagen.
Je kan kiezen voor een levering thuis of op kantoor.
KAN IK MIJN LEVERINGSWIJZE NOG AANPASSEN NA HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING?

Van zodra je bestelling is geplaatst, kan je geen aanpassingen meer doorvoeren aan de leveringswijze. Ook de klantendienst kan hier geen wijzigingen meer in aanbrengen. Eventueel kan de klantendienst jouw volledige bestelling annuleren afhankelijk van de status ervan. Indien je dit wenst, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantendienst via het contactformulier of telefonisch via het nummer +31 (0)70-327 7255

IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?
Onze pakketten worden manueel verwerkt en verpakt. Hierdoor kan het helaas gebeuren dat we een fout maken bij het sorteren van de producten. We zetten dit dan ook graag recht mocht dit uitzonderlijk toch voorvallen.
Breng onze klantendienst meteen op de hoogte via het contactformulier en laat ons weten wat je precies hebt ontvangen. We zullen meteen nagaan wat er is fout gelopen tijdens de verwerking en het nodige doen om jou de juiste producten te bezorgen.
Je bent uiteraard ook steeds welkom in één van onze winkels. Ter plaatse kan men jou meteen een gepaste oplossing aanbieden.
IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?
Indien je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan meteen contact op met onze klantendienst via het contactformulier. We zullen je vragen om het artikel retour te zenden. De retourkosten worden uiteraard terugbetaald (volgens standaard posttarief). Noteer dus zeker je IBAN rekeningnummer en BIC code op het retourformulier.
Zodra wij je pakket hier toekrijgen, sturen wij je een nieuw product op of gaan we over tot terugbetaling indien er geen voorraad meer beschikbaar is.

Bestellen

IK BEN EEN NIEUWE KLANT EN HEB NOG GEEN ACCOUNT BIJ VERITAS. HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?
1) Inloggen/Registreren
Voor je een bestelling plaatst, meld je jezelf eerst aan. Hiervoor klik je rechts bovenaan op ‘inloggen’. Indien je je voor het eerst aanmeldt, klik je op ‘registreer jezelf’ en vul je je persoonlijke gegevens in. Je persoonlijke gegevens kan je hier ook ten allen tijde wijzigen. Na het registreren. Moet je account worden goedgekeurd. Na goedkeuring kan je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.
2) Een product in je winkelmandje plaatsen
Kies een product en klik op ‘in winkelmandje’. Hierna heb je de keuze om verder te shoppen of om naar je winkelmandje te gaan en de bestelling af te ronden.
3) Leveringswijze kiezen
Indien al je gewenste producten in je winkelmandje zitten, ga je door naar de kassa.
Je vult je gegevens aan indien deze niet automatisch verschijnen.
Bij stap 1 vul je je facturatieadres in. Probeer deze gegevens steeds zo volledig mogelijk in te vullen. Je telefoonnummer is handig wanneer er zich een probleem voordoet bij de levering.
Bij stap 2 kies je de leveringswijze. Per land verschijnt er een overzicht van de verschillende leveringsmogelijkheden.
4) Betalen
Je kan niet vooraf betalen met je bank. Na bevestiging van je bestelling wordt er door de 3 ster contact met u opgenomen betreft de betaling
KAN IK VIA MIJN SMARTPHONE OF TABLET EEN BESTELLING PLAATSEN?
Je kan bestellingen plaatsen via de laptop, computer, smartphone of tablet.
KAN IK MIJN BESTELLING NOG ANNULEREN NA DE BEVESTIGING?

Je bestelling kan enkel worden geannuleerd door de 3 ster klantendienst. Zelf kan je je bestelling niet annuleren. Van zodra je pakket is verzonden, is annulatie niet meer mogelijk. Wens je het pakket niet te ontvangen, dan kan je dit steeds weigeren bij levering of je kan het retourneren.

ZIJN ALLE PRODUCTEN IN DE WEBSHOP VOORRADIG?

Alle producten die online worden getoond in de webshop zijn voorradig. Het kan in drukkere perioden wel voorkomen dat er een miniem verschil is tusen de reële voorraad en de weergegeven voorraad in de webshop.

0