Algemeen
HOE CONTACTEER IK DE 3 STER KLANTENDIENST?
Je kan de klantendienst per mail bereiken via info@de3ster.nl of via het contactformulier. We doen ons uiterste best om jouw vragen op werkdagen binnen de 24 uur te beantwoorden. De klantendienst is ook telefonisch bereikbaar op het nummer +31 (0)70-327 7255
WANNEER IS DE KLANTENDIENST BEREIKBAAR?
Je kan ons bereiken tijdens werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur
Betaling
HOE KAN IK MIJN BESTELLING ONLINE BETALEN?
U krijgt van ons een factuur gestuurd nadat u uw bestelling heeft bevestigd. De 3 Ster zal na bevestiging van uw bestelling contact met u opnemen, betreft de betaling.
WAAR GEEF IK EEN PROMOTIECODE IN?
Promotiecodes geef je in door op je winkelmandje of bij het afrekenen te klikken. Links onderaan zie je ‘kortingscode’ staan. In het eerste veld daaronder geef je de promotiecode in en nadien klik je op ‘coupon gebruiken’. Je zal zien dat de verrekening meteen wordt toegepast in je winkelmandje.
Leveren
WAT ZIJN DE LEVERINGSMOGELIJKHEDEN?
KAN IK MIJN LEVERINGSWIJZE NOG AANPASSEN NA HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING?
Van zodra je bestelling is geplaatst, kan je geen aanpassingen meer doorvoeren aan de leveringswijze. Ook de klantendienst kan hier geen wijzigingen meer in aanbrengen. Eventueel kan de klantendienst jouw volledige bestelling annuleren afhankelijk van de status ervan. Indien je dit wenst, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantendienst via het contactformulier of telefonisch via het nummer +31 (0)70-327 7255
IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?
IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?
Bestellen
IK BEN EEN NIEUWE KLANT EN HEB NOG GEEN ACCOUNT BIJ VERITAS. HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?
KAN IK VIA MIJN SMARTPHONE OF TABLET EEN BESTELLING PLAATSEN?
KAN IK MIJN BESTELLING NOG ANNULEREN NA DE BEVESTIGING?
Je bestelling kan enkel worden geannuleerd door de 3 ster klantendienst. Zelf kan je je bestelling niet annuleren. Van zodra je pakket is verzonden, is annulatie niet meer mogelijk. Wens je het pakket niet te ontvangen, dan kan je dit steeds weigeren bij levering of je kan het retourneren.
ZIJN ALLE PRODUCTEN IN DE WEBSHOP VOORRADIG?
Alle producten die online worden getoond in de webshop zijn voorradig. Het kan in drukkere perioden wel voorkomen dat er een miniem verschil is tusen de reële voorraad en de weergegeven voorraad in de webshop.